VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY

Před tím, než se rozhodnete zakoupit si mnou nabízený produkt/službu, je mojí zákonnou povinností informovat Vás o mé společnosti a o pravidlech mého obchodování s Vámi prostřednictvím internetu, tj. obchodování prostřednictvím prostředků komunikace na dálku.

Prosím, přečtěte si níže uvedený text pečlivě. Odesláním objednávky, tedy kliknutím na tlačítko OBJEDNÁVKA ZAVAZUJÍCÍ K PLATBĚ  v prodejním formuláři potvrzujete, že Vám byly před uzavřením smlouvy sděleny zákonem stanovené informace, že jste se seznámili s mými Všeobecnými obchodními podmínkami, a že jim plně rozumíte a souhlasíte s nimi.

Tyto obchodní podmínky se použijí pro poskytování produktů v digitální podobě (digitálního obsahu), a to online kurzů, programů, tréninků a jiných produktů s digitálním obsahem a členství v online klubu, jejichž nabídka je uvedena na webových stránkách dostupných na internetové adrese http://annasvoboda.cz.

1. INFORMACE O KUPUJÍCÍM A PRODÁVAJÍCÍM

Kupujícím se pro účely těchto Všeobecných obchodních podmínek rozumí zákazník - fyzická osoba. 

Prodávajícím se pro účely těchto Všeobecných obchodních podmínek rozumí:

Anna Svobodová,

IČ: 07728638,

se sídlem Novodvorská 3050, 738 01 Frýdek-Místek,

e-mail: annasvoboda23@gmail.com,

tel: +420 731 594 877.

Nejsem plátce DPH.

Prodávající je výhradním distributorem elektronických produktů a služeb dostupných na webových stránkách www.annasvoboda.cz.

Tyto produkty a služby jsou Kupujícímu prodávány prostřednictvím prostředků komunikace na dálku přes rozhraní výše zmíněných webových stránek.

2. INFORMACE O PRODUKTECH A SLUŽBÁCH

Produktem se pro účely těchto Všeobecných obchodních podmínek rozumí online kurz, program, trénink, jiný produkt s digitálním obsahem nebo online klub, který je předmětem Smlouvy. Produkt může být buď úplatný, nebo bezúplatný – zdarma.  Informace o elektronických produktech a službách jsou k dispozici v českém jazyce na výše uvedené webové stránce. Produkty a služby jsou zpřístupněny online po úspěšném dokončení nákupu.

Smlouvou se pro účely těchto Všeobecných obchodních podmínek rozumí Smlouva o poskytování digitálního obsahu nebo smlouva o členství v online klubu, která je uzavírána mezi Prodávajícím a Kupujícím přes webovou stránku. Obsahem Smlouvy je povinnost Prodávajícího zpřístupnit Kupujícímu digitální obsah, a případně mu poskytnout služby, které jsou součástí příslušného online produktu nebo klubu, a povinnost Kupujícího zaplatit Prodávajícímu Cenu. Není-li níže v těchto OP rozlišeno, o jaký z těchto typů smluv se jedná, vztahuje se dané ustanovení na každý z těchto typů smluv. Smlouvu tvoří Objednávka, potvrzení Objednávky a tyto OP. Je uzavírána v českém jazyce, archivována v elektronické podobě a není přístupná. 

3. OCHRANA AUTORSKÝCH PRÁV

Elektronické produkty a služby jsou určeny pro osobní potřebu Kupujícího. Produkty a služby, které Prodávající prostřednictvím webových stránek prodává včetně jejich obsahu, podléhají ochraně autorských práv. Jejich další šíření jako celku či jejich částí je bez souhlasu držitele autorských práv zakázáno. Kupující odpovídá Prodávajícímu jakožto distributorovi zastupujícímu držitele autorských práv za případnou újmu, kterou porušením autorských práv způsobí.

4. INFORMACE NA WEBU

Jakékoli hodnocení Produktů nebo Prodávajícího (recenze), které je uvedeno na webových stránkách, pochází od osoby, které byl Produkt skutečně zpřístupněn. Prodávající má přehled o uživatelích, kterým byly jednotlivé Produkty zpřístupněny, a v případě pochybností nahlédne do své evidence, zda dané osobě, která recenzi poskytla, byl Produkt skutečně zpřístupněn. Tímto způsobem je důvěryhodnost recenzí ověřována. Na webových stránkách nemusí být uvedeny všechny recenze, ale Prodávající vybírá ty, které zveřejní. Recenze na platformách třetích stran (např. www.google.com a jiné) Prodávající neověřuje.  
U každého Produktu je na webových stránkách uveden jeho popis, co zahrnuje, jaká je jeho cena, příp. kdy a na jak dlouho bude zpřístupněn apod. Tyto popisy Produktů jsou informativního charakteru a nepředstavují návrh na uzavření smlouvy, ustanovení § 1732 odst. 2 OZ se tak nepoužije.

5. OBJEDNÁVKA A UZAVŘENÍ SMLOUVY

Kupující objednává Produkt přes webovou stránku odesláním řádně vyplněného elektronického objednávkového formuláře (Závazná objednávka). Objednávka obsahuje základní informace k Produktu a jeho celkovou Cenu.  Před odesláním objednávkového formuláře může Kupující zkontrolovat a změnit vyplněné údaje. Prodávající se spoléhá na pravdivost, správnost a úplnost údajů uvedených v Závazné objednávce a nenese odpovědnost za nepravdivé, nesprávné či neúplné údaje. Stisknutím příslušného tlačítka v objednávkovém formuláři je vyplněný objednávkový formulář odeslán a tím Kupující učinil závaznou objednávku Produktu, resp. návrh na uzavření Smlouvy. Odesláním formuláře pak Kupující vyjadřuje souhlas s těmito Všeobecnými obchodními podmínkami, jakož i se zpracováním osobních údajů.

6. ZRUŠENÍ OBJEDNÁVKY

Ke zrušení Závazné objednávky dojde automaticky neuhrazením částky objednávky ve stanoveném termínu splatnosti. Termín splatnosti je standardně stanoven na 7 kalendářních dnů od objednání.

7. CENA A ZPŮSOB ÚHRADY

Cena produktů a služeb je uvedena na vybraných webových stránkách Prodávajícího. V případě uvedení ceny bez DPH je následně uvedena i cena s příslušnou sazbou DPH. Cena je vždy uvedena i na prodejním formuláři. 

Cenu produktu a případné náklady spojené s jeho dodáním hradí zákazník bezhotovostně způsobem a na účet zvolený v prodejním formuláři.

Cenu je možné uhradit následujícími způsoby:

a) bankovním převodem na účet,

b) online platební kartou,

c) rychlým online převodem,

d) rekurentní inkasní platbou.

V případě platební metody uvedené pod písmenem a) (bankovní převod na účet) obdrží Kupující platební údaje v e-mailu potvrzujícím přijetí Objednávky.

Platební metody uvedené pod písmeny b), c) a d) (online platební karta, rychlý online převod a rekurentní inkasní platba) jsou napojeny na platební bránu společnosti ComGate, a. s., IČ: 27924505 (https://www.comgate.cz/cz/platebni-brana), která poskytuje zabezpečenou technologii přijímání platebních karet (https://help.comgate.cz/v1/docs/cs/platby-kartou) a online bankovních převodů (https://help.comgate.cz/docs/bankovni-prevody). Poskytovatel služby, společnost Comgate a.s. je licencovaná Platební instituce působící pod dohledem České národní banky. Platby probíhající skrze platební bránu jsou plně zabezpečeny a veškeré informace jsou šifrovány. Čísla platebních karet, kreditních karet a hesla k elektronickému bankovnictví zadává Kupující pomocí zabezpečeného a důvěryhodného kanálu společnosti ComGate, a. s., a ze strany této společnosti nejsou Prodávajícímu předávány. Svůj dotaz k těmto platebním metodám může Kupující směřovat přímo na společnost ComGate, a.s., Gočárova třída 1754/48b, Hradec Králové, e-mail: platby-podpora@comgate.cz, tel: +420 228 224 267.

Kupující je povinen uhradit cenu společně s uvedením variabilního symbolu platby, jinak prodávající nebude schopen platbu identifikovat a poskytnout včas požadované plnění.

Kupní cena je splatná do 7 dnů od uzavření smlouvy (od data vystavení faktury), není-li uvedeno jinak, závazek Kupujícího uhradit cenu za produkt či službu je splněn okamžikem připsání příslušné částky na účet Prodávajícího.

V případě bankovního převodu na účet je Cena splatná v termínu uvedeném v pokynech k platbě. Cena je zaplacena v okamžiku připsání příslušné částky na bankovní účet Prodávajícího. 

V případě platby prostřednictvím platební brány je Cena (resp. při platbě na splátky první splátka Ceny) splatná bezprostředně po uzavření Smlouvy. Další splátka je splatná vždy s 30denním odstupem. Cena je v takovém případě zaplacena v okamžiku provedení platby.  

Po přijetí platby Prodávající vystaví a na e-mail Kupujícího zašle příslušnou fakturu. Kupující souhlasí s vystavováním faktur v elektronické podobě.  

V případě prodlení s úhradou jakékoliv částky (kupní ceny), kterou je zákazník povinen zaplatit, se Kupující zavazuje zaplatit Prodávajícímu úrok z prodlení ve výši 0,1% z dlužné částky za každý den prodlení, maximálně však do výše kupní ceny produktu / služby.

Způsob platby si Kupující vybere při vyplňování objednávkového formuláře. Po odeslání formuláře přesměruje systém Kupujícího na další stránku dle zvoleného způsobu platby. Platba je úspěšně dokončena zobrazením potvrzující zprávy a jejím zasláním e-mailem. V případě neúspěšné úhrady je Kupující informován zprávou zobrazenou na platební stránce a zaslaným e-mailem.

8. PLATBA VE SPLÁTKÁCH

Je-li tato možnost na webových stránkách u konkrétního Produktu uvedena, může Kupující zvolit platbu Ceny formou splátek. V takovém případě může dojít k navýšení aktuální ceny Produktu uvedené na webových stránkách, a to o částku nepřevyšující přímé náklady, které Prodávajícímu v souvislosti s tímto způsobem platby vzniknou. V případě platby Ceny na splátky se Objednávkou Kupující zavazuje zaplatit všechny splátky. 

V případě prodlení s úhradou splátky je Prodávající oprávněn Kupujícímu Produkt znepřístupnit až do doby zaplacení příslušné splátky. Tím není dotčena povinnost Kupujícího zaplatit všechny splátky. Rovněž je Prodávající v takovém případě oprávněn Kupujícímu oznámením zaslaným na jeho e-mail uvedený v Objednávce celou nezaplacenou část Ceny okamžitě zesplatnit a ke dni uvedenému v tomto oznámení požadovat zaplacení všech zbylých splátek najednou. Prodávající je v takovém případě oprávněn rovněž odstoupit od Smlouvy. Odstoupením od Smlouvy nevzniká Prodávajícímu povinnost vrátit Kupujícímu splátky před odstoupením od Smlouvy zaplacené.
Platba Ceny ve splátkách je uskutečňována prostřednictvím automatických opakovaných plateb kartou (rekurentní inkasní platby). Příslušná splátka Ceny je každých 30 dnů (počínaje datem Objednávky) automaticky strhávána z platební karty, jejíž údaje Kupující zadal při platbě Produktu. S automatickým strháváním částek Kupující při objednávání Produktu vysloví souhlas. Toto automatické strhávání z platební karty probíhá až do úplného zaplacení Ceny. 

9. ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY UZAVŘENÉ SE SPOTŘEBITELEM

a) Nejedná-li se o případ uvedený v následujícím odstavci, má Kupující, který je Spotřebitelem, dle § 1829 OZ právo od Smlouvy bez udání důvodu odstoupit ve lhůtě 14 dnů ode dne uzavření Smlouvy.
b) Právo odstoupit od Smlouvy dle předchozího odstavce Spotřebitel v souladu s § 1837 OZ nemá zejména v případě Smlouvy o:

  • využití volného času, pokud má být podle Smlouvy plněno k určitému datu nebo v určitém období;
  • poskytování služeb, jestliže byly v plném rozsahu poskytnuty a Spotřebitel souhlasil, že k započetí plnění dojde před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy; pokud služby nebyly poskytnuty v plném rozsahu, ale s jejich poskytováním již bylo započato, má Spotřebitel v případě odstoupení od Smlouvy povinnost zaplatit Prodávajícímu částku za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení od Smlouvy (pohledávku na zaplacení částky za poskytnuté plnění si Prodávající může jednostranně započíst proti pohledávce Spotřebitele na vrácení Ceny);
  • dodání digitálního obsahu, který není dodán na hmotném nosiči, poté, co bylo započato s plněním a (u úplatného Produktu) Spotřebitel v objednávkovém formuláři odsouhlasil, že k započetí plnění dojde před uplynutím lhůty pro odstoupení od Smlouvy a vzal na vědomí, že udělením souhlasu zaniká jeho právo od Smlouvy odstoupit.

Lhůta k odstoupení od Smlouvy je zachována, pokud Spotřebitel oznámení o odstoupení odešle Prodávajícímu nejpozději 14. den po dni, kdy byla Smlouva uzavřena. Odstoupit od Smlouvy může Spotřebitel zasláním vyplněného formuláře, nebo jiného textu obdobného znění, na některou z kontaktních adres Prodávajícího uvedených výše, případně jakýmkoli jednoznačným prohlášením, které Spotřebitel vůči Prodávajícímu učiní.   

Obratem po obdržení oznámení o odstoupení od Smlouvy potvrdí Prodávající Spotřebiteli jeho přijetí. Cena bude Spotřebiteli vrácena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od Smlouvy, a to na stejný účet, ze kterého byla zaplacena. Jiným způsobem může být Cena vrácena jen tehdy, pokud s tím Spotřebitel bude souhlasit a pokud mu tím nevzniknou další náklady. Náklady související s odstoupením od Smlouvy nese ze zákona Spotřebitel.

Případné reklamace nebo námitky může Kupující kdykoli vznést elektronickou formou – zasláním e-mailu na adresu annasvoboda23@gmail.com. Pro podání reklamace či námitky není dán žádný zvláštní formulář. Z vyjádření Kupujícího však musí vždy vyplývat, v čem spočívá reklamace či námitka a jaký způsob vyřízení požaduje. O podané reklamaci či námitce rozhodne Prodávající nejpozději do 30 dnů od jejího obdržení. Kupující bude vyrozuměn e-mailem včetně odůvodnění.

10. ZPŘÍSTUPNĚNÍ PRODUKTŮ

a) Digitální obsah online kurzu, programu, tréninku či jiného Produktu s digitálním obsahem bude Kupujícímu zpřístupněn tím, že mu na jeho elektronickou adresu uvedenou v Objednávce budou zaslány přístupové údaje k uživatelskému účtu do členské sekce na webových stránkách, případně mu na tuto adresu bude digitální obsah poslán v textu či v příloze e-mailu nebo jako odkaz, na kterém je možné digitální obsah stáhnout nebo otevřít. 

b) Pokud je na webových stránkách u konkrétního Produktu uveden jiný způsob zpřístupnění digitálního obsahu, bude Kupujícímu digitální obsah zpřístupněn tímto jiným způsobem.

c) Na webových stránkách může být u Produktu uveden konkrétní den, kdy bude zpřístupněn. V taktovém případě bude Kupujícímu Produkt zpřístupněn v takto předem oznámený den.   

d) Nejedná-li se o případ uvedený v předchozím odstavci, závisí čas zpřístupnění Produktu na zvoleném způsobu platby. V případě platby Ceny bankovním převodem na účet bude Produkt Kupujícímu zpřístupněn do 3 pracovních dnů od připsání Ceny na bankovní účet Prodávajícího. V případě platby prostřednictvím platební brány bude Kupujícímu Produkt zpřístupněn obratem po provedení platby. Produkt zdarma bude Kupujícímu zpřístupněn obratem po uzavření Smlouvy, nejedná-li se o případ uvedený v předchozím odstavci.

e) Na webových stránkách může být u Produktu uvedeno, že bude Kupujícímu zpřístupňován postupně, po částech. V takovém případě první část (modul) Produktu bude Kupujícímu zpřístupněna v čase určeném dle předchozích odstavců a další části (moduly) postupně dle předem oznámeného harmonogramu.

f) Na webových stránkách může být u Produktu uvedeno, jakou dobu bude mít Kupující k němu přístup. V takovém případě bude Kupujícímu Produkt přístupný po takto předem oznámenou dobu.

g) Nejedná-li se o případ uvedený v předchozím odstavci, má Kupující Produkt přístupný navždy. To neplatí pro webináře nebo online kurzy zdarma, k jejichž digitálnímu obsahu má Kupující přístup pouze v den a čas, který je na webových stránkách uveden, resp. po dobu jejich trvání. 

h) Je-li součástí Produktu osobní podpora Prodávajícího – konzultace, živá vysílání apod., vyhrazuje si Prodávající právo na změnu předem oznámeného termínu jejich konání. Všechny případné změny budou Kupujícímu oznámeny.  

i) V případě Produktu "3-měsíční osobní péče" si Kupující kupuje stanovený počet osobních konzultací ve stanovené frekvenci, které je povinen absolvovat nejdéle v průběhu tří po sobě následujících kalendářních měsíců od data zakoupení Produktu.  V případě, že Kupující nestihne ve stanoveném termínu využít předem dohodnutý počet konzultací, ztrácí po uplynutí tří po sobě následujících kalendářních měsíců od data zakoupení Produktu nárok na využití zakoupeného Produktu bez nároku na vrácení peněz. Toto ustanovení se neuplatní, pokud se obě strany písemně dohodnou jinak zasláním emailu na emailovou adresu annasvoboda23@gmail.com.

j) V případě Produktu "6-měsíční osobní péče" si Kupující kupuje stanovený počet osobních konzultací ve stanovené frekvenci, které je povinen absolvovat nejdéle v průběhu šesti po sobě následujících kalendářních měsíců od data zakoupení Produktu.  V případě, že Kupující nestihne ve stanoveném termínu využít předem dohodnutý počet konzultací, ztrácí po uplynutí šesti po sobě následujících kalendářních měsíců od data zakoupení Produktu nárok na využití zakoupeného Produktu bez nároku na vrácení peněz. Toto ustanovení se neuplatní, pokud se obě strany písemně dohodnou jinak zasláním emailu na emailovou adresu annasvoboda23@gmail.com.

11. VYLOUČENÍ ODPOVĚDNOSTI

Všechny mé produkty a služby jsou určeny pro účastníky starší 18 let.

Všechny mé produkty a služby slouží pro vzdělávací a informační účely v oblasti zdraví, zdravého životního stylu, hubnutí a osobního rozvoje. Informace, které zprostředkovávám v on-line programech jsou pouze návody a doporučení. Moje společnost ani její lektoři nejsou jakkoliv odpovědni za Váš úspěch či neúspěch při jejich aplikaci v praxi, za Vaše pocity, zdravotní stav a stavy, které můžete prožívat. Po celou dobu trvání on-line produktu jste plně svéprávní a plně zodpovědní za své jednání, chování a své rozhodování. Váš úspěch je odvislý od řady dalších faktorů, které nemůžeme ovlivnit, jako např. Vašich dovedností, možností, znalostí, schopností, obětavosti, zdravotního stavu apod.

V případě vzdělávacích produktů v oblasti osobního rozvoje bych Vás ráda upozornila na fakt, že v průběhu on-line programů můžete být vystaveni fyzickému, psychickému či emocionálnímu zatížení, a je plně na Vaši zodpovědnosti a rozhodnutí, zda navrhovaná cvičení či úkoly podstoupíte či nikoliv. Účast v on-line programech osobního rozvoje je určena zdravým svébytným lidem, kteří mají zájem o osobní růst a kteří netrpí žádnou duševní či mentální poruchou.

Ráda bych Vás upozornila, že informace obsažené v mých on-line produktech nemohou nahradit lékařskou či psychoterapeutickou péči. Produkty mohou obsahovat informace o produktech a službách třetích osob a i tyto informace jsou pouze doporučením a vyjádřením názoru k dané problematice.

12. OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ A COOKIES

Prodávající prohlašuje, že veškeré údaje o Kupujícím získané v rámci objednávky a dodávky produktů a služeb jsou uloženy v zabezpečené databázi a Prodávající je neposkytne třetím stranám. Kupující může kdykoli požádat Prodávajícího, aby byly osobní a/nebo firemní údaje Kupujícího z databáze Prodávajícího vymazány. Prodávající mu neprodleně vyhoví. 

Prodávající používá cookies k tomu, aby mohl sledovat preference návštěvníků a podle toho optimálně vytvářet webové stránky. Cookies jsou malé “soubory”, které se uloží na Váš pevný disk. To vede k usnadnění navigace a zajištění vysoké míry uživatelského komfortu webové stránky. Cookies se mohou využívat ke zjištění, zda jste už ze svého počítače navštívili naše stránky. Identifikuje se pouze cookie na Vašem počítači.

Používání cookies můžete deaktivovat ve Vašem internetovém prohlížeči.

13. VYŘIZOVÁNÍ STÍŽNOSTÍ, ŘEŠENÍ SPOTŘEBITELSKÝCH SPORŮ

Má-li Kupující k uzavřené Smlouvě, jejímu plnění či činnosti Prodávajícího nějakou stížnost, může Prodávajícího kontaktovat na některé z kontaktních adres uvedených výše v těchto OP.

Dozor nad dodržováním povinností Prodávajícího vyplývajících z právních předpisů vykonávají tyto orgány: Česká obchodní inspekce, živnostenský úřad ve Frýdku-Místku a Úřad pro ochranu osobních údajů (jedná-li se o povinnosti při zpracování osobních údajů). 

Případný spor mezi Prodávajícím a Kupujícím bude řešen přednostně smírnou cestou. Pokud je Kupující Spotřebitelem a z uzavřené Smlouvy nebo v souvislosti s ní vznikne mezi ním a Prodávajícím spor, má Kupující právo na jeho mimosoudní řešení. Subjektem mimosoudního řešení spotřebitelských sporů je v takovém případě Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 44, 110 00 Praha 1, IČ: 00020869. Veškeré podrobnosti k mimosoudnímu řešení jsou uvedeny na webových stránkách České obchodní inspekce (www.coi.cz). Spotřebitel může rovněž využít platformu pro řešení sporů online, která je zřízena Evropskou komisí na adrese  https://ec.europa.eu/consumers/odr. 

14. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

a) Smlouva je uzavírána na dobu určitou, do doby splnění povinností Prodávajícího a Kupujícího, které ze Smlouvy vyplývají. 
b) Smluvní vztah mezi Prodávajícím a Kupujícím se řídí právním řádem České republiky, zejména OZ. 
c) Zásady zpracování osobních údajů jsou obsaženy v samostatném dokumentu, který je zveřejněn na webových stránkách. 
d) Je-li nebo stane-li se některé ustanovení těchto OP neplatným či neúčinným, namísto neplatného nebo neúčinného ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému či neúčinnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatnost či neúčinnost ustanovení OP nemá vliv na platnost a účinnost ostatních ustanovení OP. 
e) Tyto OP je Prodávající oprávněn jednostranně měnit, přičemž pro Kupující platí text obchodních podmínek účinný k datu Objednávky.
 

Tyto OP jsou účinné od 1. 12. 2024.

Děkuji Vám za čas, který jste strávili přečtením Všeobecných obchodních podmínek a za Vaši důvěru v mé produkty a služby.